7:18 PM
kang obet
"Lorem ipsum" (a.k.a. "Lipsum") is a popular placeholder often used in typography and web design. At its best, "Lorem ipsum" is a completely incomprehensible text which, to an untrained eye, may very well look like Latin. Be assured, Latin it is not. The text begins at half word as a quote from from Cicero's "de Finibus Bonorum et Malorum" (The Extremes of Good and Evil):nemo enim ipsam voluptatem, quia voluptas sit, aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos, qui ratione voluptatem sequi nesciunt, neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum, quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt, ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.
Anyone familiar with "Lorem ipsum" will surely recognize its roots in this text. There are claims that "Lorem ipsum" has been in use since the 1500s. I have not seen any evidence for that. Frankly, I would be surprised it that is indeed the case. Nevertheless, here we are. In this day and age it is best that if you must use a placeholder it might as well begin with "Lorem ipsum". If the usefulness of placeholders is not altogether clear to some, let me explain. Sometimes it is important to make it absolutely sure that someone (usually the clients, who are prone to ruin everything, as most of us have already figured out) does not take your placeholder text as something that actually has any meaning and therefore can be turned into a separate point for discussion.
There are multiple versions of it. Some of them shfit towards English looking words by the end of the text. That is not good, people. Let's stick to using incomprehensible Latin-like gibberish! So, without further ado, I give you my Lorem Ipsum Generator. It mixes up actual Ciceronian words, so unless you happen to know this majestic language you might as well consider the resulting text Latin. Which it is not... Simply refresh this page if the current result seems for some reason unsuitable.
The text
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur et magno. Insitam me est natos alieno. Est eas brevis alieno rationem meditati inveterata. Vacillant sapienter et partim generis utraque voluisse. Vivendi ab argumento procul in essemus concitatis mihi iudicio maximis? Subterfugere esse huius quae et iudicii ab, in appetere vos nisi cum re. Animi in accusatoris posse meditati voluptatibus quantum meliorem quae hanc collegerunt. Cum quo dicendi praetermittatur distributionem, et eum appetere nisi dolore procul. Et timendum vivendi habere. Nec neque quam sit et apti, argumento dico accusatores?
Nos illustresque inveterata quarum omnes iam? Possit non veneficii illud praeclaram si modo natosque propria omnem et nec mihi. Est ipsas quo accusatores esse iuste et invidiae, non ceteras, duas propria potius constituta ad simplicem? Modo beate de veneficii id natos sit partim et humani est iudices potius quaestio me. Iudicium est materia fore dicendo. Iudicium ut litteris tanti habitura initio esse. Propria tractavissent summis eandem perfruique directam quam habitura sit eum animadverti virtutes ceteras! Quandam etiam in virtutes ab videbatur alter quod iudicii. Ipsas mihi fuisse esse videtisne corporis satis? Eas diffidenter perspicio quosdam omni illustresque potius iucunde maximis dolore exquisitaque.
Esse partem vivi sit animi autem mandaremus ad. Propositum autem orationem condemnatus est vel in dicendi viderent voluptatibus inveterata in! Corporis temperantiam subterfugere posse, facere ad est philosophi censores est natosque, esse servare facilius. Intellegant quam viderent obscurare nihil elaborandum et homini artium philosophiam, elaborandum posse summis sit tantum propria. Voluisse esse simplicem satis scientiae sapienter invidia, et et scientiae. Exquisitaque opere voluptatibus fuisse, virtutes de esse philosophi tum moderatisque quae timendum mandaremus viderent quo. Voluptatibus non mihi contentionis mandaremus maximis, dicendo quosdam temperantiam et vehementer criminum contionibus. Eandem esse Graeco magnae quam, et Graeco habere procul ad partitionem, sumptibus modo nec sermone vivatur potius. Vehementer exquisitaque maximis est videtur. Ut re praetermittatur ita virtutes iusteque ut fuisse clamat itaque vacare. Et neque lege quam opere est? Et etiam veneficii partis.
Quam propositum accommodatior potius, tranquillis ut vos esse neque alieno administrandae. Apertam ut meliorem possit iucunde nihil quae invidia innatam magno sumptibus condemnatus quam. Accommodatior me non defensione similes vetere, est tris duas hominum magnificentius dicendo scientiae servare animadverteretur neque mihi ingeniis. Cupiditatem invidia ipsi, invidia notae quod modo. Quosdam sumptibus nihil esse temperantiam iudicio argumento, fore seditiose etiam propositum in. Non omnem debet criminum quosdam servare enim et, est exquisitaque quo. Eiusdem omnem enim consequamur videtur etiam voluptatibus adiuvet tantum et periculum, voluissent cupiditatem mihi meliorem. Differunt quandam non re quo invidiae non scientiae. Lege iuste in invidia sic praetermittatur nec quo brevis materia iustituiam in, meliorem opere etiam animadverti magnificentius. In eiusdem satis quam vos iudicii nisi communis iucunde. Id et tantum difficultatis agendo iudicium simplicem videtur illud omni quae? Alterius materia retentam meliorem me iudicium et condicionem quam viderent propositum, materia et praetermittatur nihil cum homini.
Servare eandem exquisitaque brevis iudices in praeclaram ad moderatisque ingeniis debet virtutes alter maturius et esse tum litteris. Praeclaram quam perfruique honeste quam in virtutes viderent accommodatior consequamur? Iudicium niti quantum timendum in tum niti habitura huius cum eandem accommodatior. Quam invidia quo communiter perspicio et, omnes et modo quam brevis vacare itaque confidere. Mandaremus si vivendi videtur criminum esse esse tractatione agendo elaborandum deditum. Viderent seditiose voluisse quandam, mihi alterius esse, iuste eaque facilius re si vim viderent in. Nihil huius proprium vim?
Quod quosdam in et doctrina neque sapienter esse potius causa. Altera quosdam mihi et, est nisi ita, nihil mihi in, et tractatione perfruique perfruique. Iuniani causa quaestionis defensione qua vacillant generis argumento. Vivatur quarum invidiae animadverti. Quo artium quo nec videtur simplicem confidere virtutes, enim in initio congregationem altera? Quam ita in condemnatus censores et! Insitam animi intellegant viam, non quo modo mihi libertatemque possit partim foris partem mihi neque ut altera philosophiam. Ea iudicium ea, aliis confidere tantum dixerim magno vacillant esse re iam. Et vivi maxime nec est etiam eum maxime altera huius consuetudinis censores per, in et criminibus. Orationem debet diviserunt qui dico essemus, vivatur communitatemque diviserunt est quae est voluisse eandem quae.
0 comments:
Post a Comment